משלוח חינם בכל קניה מעל 250 ₪

שאלות ותשובות

איך לבחור מתנה באתר?

אנחנו עושות הכל כדי לאפשר לך גלישה נוחה באתר, כזו שתאפשר לך להתמצא בקלות ולבחור את המתנה המושלמת לעצמך או למישהו שאת/ה אוהב/ת. התפריט שלנו נבנה לפי קטגוריות ועולמות תוכן שונים שיוכלו לכוון אותך בבחירה. עדיין מתלבטים? תוכלו לקנות שובר מתנה, ולאפשר לחבר או לחברה לבחור לעצמם פריט מתנה מהקולקציה שלנו. פשוט לחצו כאן

מארזי מגנטים באריזת מתנה מונחים על רקע לבן

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

אמנם כדאי מאוד להירשם לאתר אבל זו לא חובה.

תוכל/י לבחור באפשרות של “הזמנה כאורח” ולהשלים רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, תוכל/י בכל עת להירשם לאתר וליצור לעצמך חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

חשוב שתדע שכלקוח רשום ניתן להנות ממספר יתרונות:

  •  קבלת הודעה על מבצעים והנחות ישירות למייל שלך באופן קבוע, תדע ראשון על הנחות ומבצעים.
  •  כלקוח רשום – רכישות חוזרות באתר פשוטות וקלות יותר שכן לא תצטרך להקליד פרטים רבים.
  •  ניהול קל יותר של החשבון האישי שלך, חשיפה להיסטורית הזמנות, החזרות אם היו, ועוד.
  • במקרה של החזרה או החלפה תוכל לקבל קרדיט לחשבונך האישי ולהשתמש בו לרכישה בעתיד.
האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בהחלט! אנחנו מבינות שלפעמים כדאי לדבר ולהתייעץ.

נשמח לעזור לך בביצוע ההזמנה. מוזמנים לפנות אלינו טלפונית בימים  א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 19:00 בטלפון 073-3742100 להקיש 1 לרכישה, אפשר גם להשאיר הודעה באתר או לפנות במייל [email protected]  ולבקש שניצור איתך קשר טלפוני בנושא הזמנה חדשה. העיקר שנדבר 🙂 

הזמנתי פריט בהתאמה אישית – תוך כמה זמן אקבל את הפריט?

פריט שהוזמן בהתאמה אישית, נעשה בעבודת יד והקפדה ובאופן טבעי ייקח לו קצת יותר זמן להגיע, פריט בהתאמה אישית  יגיע עד 21 ימי עסקים מיום ההזמנה והתשלום. קצת יותר זמן אבל שווה לחכות!

האם ניתן לשלוח מתנות דרך האתר לחו”ל?

בהחלט כן, נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כדי לקבל פרטים נוספים באשר לעלות המשלוח למדינת היעד בחו”ל.

הזמנתי פריט ואני מעוניין להחזיר או להחליף אותו.

אין שום בעיה! יש אפשרות לבצע החזרה ולקבל את כספך חזרה, או להחליף את הצבע והמידה. רוצה לדעת איך?

הכנו לך הנחיות מפורטות ב”החלפות והחזרות“.

ביצעתי הזמנה באתר וקיבלתי מייל המעדכן שהחבילה נארזה ונשלחה אלי. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע?

במידה והזמנת משלוח בדואר רשום – יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי צפוי השליח להגיע. פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד המשלוחים שלנו 

האם ניתן לרכוש מתנות לעובדים בצורה מרוכזת ובהנחה?

בעל/ת חברה? מנהל/ת משאבי אנוש או רווחה? יש לנו פתרון למתנה המושלמת עבורך, במגוון רמות מחיר. תרשו לנו להציע לכם לרכוש לחג הבא את המתנה שהיא בעיננו השילוב המושלם – פריט מושקע ומעוצב המשלב עשייה חברתית ותרומה לאחר

למחירים ולהזמנות צרו קשר במייל [email protected] או פנו למחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון 073-3742100 להקיש 3 להזמנת מתנות מרוכזת.

קניתי באתר פרטי לבוש, האם יש הוראות טיפול מיוחדות בפריטי הלבוש?

כן. לכל פריט הנחיות טיפול משלו אותן תוכל למצוא בעמוד הפריט באתר.

שימו לב, כל פרטי הלבוש שלנו הכוללים: טי שירט (נשים, גברים, ילדים) וצעיפים ניתנים לכביסה במכונת כביסה אבל ישנן הנחיות טיפול מיוחדות:

  •  צעיף – יש לכבס עם סחיטה עדינה ולתלות לייבוש, יש להימנע מייבוש במייבש כביסה, אסור לגהץ.
  • טי שירט (נשים, גברים, ילדים),- ניתן לכבס במכונה ולהכניס למכונת הייבוש. אסור לגהץ את האזור המודפס בברייל.
האם אוכל להחזיר פריט בהתאמה אישית שקניתי באתר?

אנחנו מאמינות ששום קנייה היא לא חתונה קתולית:) ניתן להחזיר פריטים שהוכנו בהתאמה אישית ולקבל זיכוי בניכוי של 30% מסכום הקניה

קיבלתי שובר מתנה – גיפט כארד – איך משתמשים בו?

בקלות! ניתן לנצל בקנייה את כל שובר ההנחה או רק את חלקו, ללא הגבלת זמן. לאחר שבחרת והוספת לסל את הפריטים שברצונך לרכוש, יש להזין בעמוד הקופה את קוד הגיפט כארד שקיבלת, וללחוץ על כפתור :הפעל קוד גיפט כארד” נקודות הזיכוי מתעדכנות אוטומטית ויורדות מסך התשלום בקנייה הנוכחית, במידה ושווי הנקודות שלך גדולות משווי הקניה, היתרה תישמר בקוד הגיפט כארד גם לקניה הבאה!

האם האתר של brailo מאובטח?

כן, כל הנתונים שתכניס  למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לגמרי. אנו מייחסים חשיבות גבוהה לאבטחת הסודיות והמידע, כל העברה של מספר כרטיס אשראי באתר נעשית באופן מוצפן ופרטי כרטיס האשראי המוזנים במערכת נמחקים מיד עם תום ביצוע העסקה.  כמו כן, אנו משתמשים בפרוטוקול המסחר האלקטרוני (SSL).

איך לבחור מתנה באתר?

איך לבחור מתנה באתר?

אנחנו עושות הכל כדי לאפשר לך גלישה נוחה באתר, כזו שתאפשר לך להתמצא בקלות ולבחור את המתנה המושלמת לעצמך או למישהו שאת/ה אוהב/ת. התפריט שלנו נבנה לפי קטגוריות ועולמות תוכן שונים שיוכלו לכוון אותך בבחירה. עדיין מתלבטים? תוכלו לקנות שובר מתנה, ולאפשר לחבר או לחברה לבחור לעצמם פריט מתנה מהקולקציה שלנו. פשוט לחצו כאן

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

אמנם כדאי מאוד להירשם לאתר אבל זו לא חובה.

תוכל/י לבחור באפשרות של “הזמנה כאורח” ולהשלים רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, תוכל/י בכל עת להירשם לאתר וליצור לעצמך חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

חשוב שתדע שכלקוח רשום ניתן להנות ממספר יתרונות:

  •  קבלת הודעה על מבצעים והנחות ישירות למייל שלך באופן קבוע, תדע ראשון על הנחות ומבצעים.
  •  כלקוח רשום – רכישות חוזרות באתר פשוטות וקלות יותר שכן לא תצטרך להקליד פרטים רבים.
  •  ניהול קל יותר של החשבון האישי שלך, חשיפה להיסטורית הזמנות, החזרות אם היו, ועוד.
  • במקרה של החזרה או החלפה תוכל לקבל קרדיט לחשבונך האישי ולהשתמש בו לרכישה בעתיד.

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בהחלט! אנחנו מבינות שלפעמים כדאי לדבר ולהתייעץ.

שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. ניתן לפנות אלינו טלפונית בימים  א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 19:00 בטלפון 073-3742100 להקיש 1 לרכישה, או באמצעות המייל [email protected]  ולבקש שניצור איתך קשר טלפוני בנושא הזמנה חדשה.

הזמנתי פריט בהתאמה אישית – תוך כמה זמן אקבל את הפריט?

הזמנתי פריט בהתאמה אישית – תוך כמה זמן אקבל את הפריט?

פריט שהוזמן בהתאמה אישית, נעשה בעבודת יד והקפדה ובאופן טבעי ייקח לו קצת יותר זמן להגיע, פריט בהתאמה אישית  יגיע עד 21 ימי עסקים מיום ההזמנה והתשלום. קצת יותר זמן אבל שווה לחכות!

האם ניתן לשלוח מתנות דרך האתר לחו``ל?

האם ניתן לשלוח מתנות דרך האתר לחו”ל?

בהחלט  כן,  נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כדי לקבל פרטים נוספים באשר לעלות המשלוח למדינת היעד בחו”ל.

הזמנתי פריט ואני מעוניין להחזיר או להחליף אותו.

הזמנתי פריט ואני מעוניין להחזיר או להחליף אותו.

אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף את הצבע והמידה ללא עלות.

ראה הנחיות מפורטות ב”החלפות והחזרות

איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע?

ביצעתי הזמנה באתר וקיבלתי מייל המעדכן שהחבילה נארזה ונשלחה אלי. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע?

במידה והזמנת משלוח בדואר רשום – יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי צפוי השליח להגיע. פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד המשלוחים שלנו 

האם ניתן לרכוש מתנות לעובדים בצורה מרוכזת ובהנחה?

האם ניתן לרכוש מתנות לעובדים בצורה מרוכזת ובהנחה?

בעל/ת חברה? מנהל/ת משאבי אנוש או רווחה? יש לנו פתרון למתנה המושלמת עבורך, במגוון רמות מחיר. תרשו לנו להציע לכם לרכוש לחג הבא את המתנה שהיא בעיננו השילוב המושלם – פריט מושקע ומעוצב המשלב עשייה חברתית ותרומה לאחר

למחירים ולהזמנות צרו קשר במייל [email protected] או פנו למחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון 073-3742100 להקיש 3 להזמנת מתנות מרוכזת.

האם יש הוראות טיפול מיוחדות בפריטי הלבוש?

קניתי באתר פרטי לבוש, האם יש הוראות טיפול מיוחדות בפריטי הלבוש?

כן. לכל פריט הנחיות טיפול משלו אותן תוכל למצוא בעמוד הפריט באתר.

שימו לב, כל פרטי הלבוש שלנו הכוללים: טי שירט (נשים, גברים, ילדים) וצעיפים ניתנים לכביסה במכונת כביסה אבל ישנן הנחיות טיפול מיוחדות:

  •  צעיף – יש לכבס עם סחיטה עדינה ולתלות לייבוש, יש להימנע מייבוש במייבש כביסה, אסור לגהץ.
  • טי שירט (נשים, גברים, ילדים),- ניתן לכבס במכונה ולהכניס למכונת הייבוש. אסור לגהץ את האזור המודפס בברייל.

האם אוכל להחזיר פריט בהתאמה אישית שקניתי באתר?

האם אוכל להחזיר פריט בהתאמה אישית שקניתי באתר?

אנחנו מאמינות ששום קנייה היא לא חתונה קתולית:) ניתן להחזיר פריטים שהוכנו בהתאמה אישית ולקבל זיכוי בניכוי של 30% מסכום הקניה

קיבלתי שובר מתנה – גיפט כארד – איך משתמשים בו?

קיבלתי שובר מתנה – גיפט כארד – איך משתמשים בו?

בקלות! ניתן לנצל בקנייה את כל שובר ההנחה או רק את חלקו, ללא הגבלת זמן. לאחר שבחרת והוספת לסל את הפריטים שברצונך לרכוש, יש להזין בעמוד הקופה את קוד הגיפט כארד שקיבלת, וללחוץ על כפתור :הפעל קוד גיפט כארד” נקודות הזיכוי מתעדכנות אוטומטית ויורדות מסך התשלום בקנייה הנוכחית, במידה ושווי הנקודות שלך גדולות משווי הקניה, היתרה תישמר בקוד הגיפט כארד גם לקניה הבאה!

האם האתר של brailo מאובטח?

האם האתר של brailo מאובטח?

כן, כל הנתונים שתכניס  למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לגמרי. אנו מייחסים חשיבות גבוהה לאבטחת הסודיות והמידע, כל העברה של מספר כרטיס אשראי באתר נעשית באופן מוצפן ופרטי כרטיס האשראי המוזנים במערכת נמחקים מיד עם תום ביצוע העסקה.  כמו כן, אנו משתמשים בפרוטוקול המסחר האלקטרוני (SSL).